22. Gbg ala snabbvisit

Dansgalan i Gbg var underbar, nu är jag riktigt inspirerad! Bl.a var Bounce, American Ballet Theatre och Twisted Feet med och dansade - med Jonas Gardell som värd för showen..
En av killarna i Bounce gick förbi oss utanför operan, innan det skulle börja. Jag stannade och Michaela med, och sa "BOUNCE!", jättehögt. Haha, vi stod där som fån.

På dagen gick vi på stan, jag och Linnéa gick mest själva, Weekday x2 och Dansbutiken var våra största prioriteter. Köpte ett par Cheap Monday. Efter det blev det spontant strosande och en mango-smoothie.

När vi kom hem till Arvika (vid två på natten) så cyklade/gick jag och Lottie runt ett tag på stan.
Vi var övertrötta, det var kul osv.

IDAG=TRÖTT.

Ska försöka flytta grejor till mammas lägenhet senare idag, jag ska bo där ett tag i höst igen.
Kram!

Kommentarer:

1 sara:

skriven

hej linnea! :) kul att man hittade din blogg. en av dansarna i bounce är faktiskt danslärare på min dansskola :)

Kommentera här: