125. men vem räknar precis?

Sitter och lyssnar på Jay Brannan, borstar tänderna och tänker på hur glad man får vara.
Hur glad som helst? "Can you die of happiness?" (Pride and Predjudice, - Jane Bennet)..
Jag vill inte dö i alla fall, inte nu inte någonsin (jo kanske om jag blir hjärndöd eller nåt, haha eller FÖR gammal..hmm) Men jag känner att livet är så värt att leva att jag kan springa och sprudla av glädje och hoppa och skutta, även fast jag har ett läxberg som snart välter över huvudet på mig. Det är fantastiskt hur man kan känna.

Till Annika Norlin: Jag sjunger! (menat i och med låten Är du fortfarande arg? som jag älskar och som kan stämma i så många fall, men som verkligen är motsagd i denna stund!).


Äh, mer skriver jag inte - idag. Jag skriver ändå bara glatt-strunt^^.
Kram-hej! :D

Kommentera här: