89. sol

Förvisso, det är ett ord som är konstigt och som jag inte använder. Jag tycker inte om ordet heller, vet inte varför, men det är otydligt på något sätt.

Jag och pappa ska titta på golv idag, ha har ju rivit ut väggen mellan mina rum hemmahemma. Så nu har jag ETT rum där istället för två små. Väggarna blir vita och sen har jag en plan för resten med (jag ritade/målade en ritning överdet hela i början av ettan, då det kom på tal att det överhuvudtaget var något som skulle kunna hända, med väggen..denna ritning ska fiskas fram!).
Senare idag vet jag inte hur det blir..men man får "ta dagen som den kommer" helt "enkelt".
Jag blir ju nervös nu ju! O.o..jag bör tänka på annat, som att mitt rum faktiskt med behöver städas.
Städa+frukost låter "bra".
Men till vilken musik tro..hm

http://open.spotify.com/album/5syhWYqlbbrdkyKZhuu8we får det bli^^.


Himla skönt omslag till albumet som http://open.spotify.com/track/1VWeVEgc2rZrg6iWWLxw9Q hör till.
(Jag har länkat till den förut).

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Sv: hihi det är hemligt (: Ändå ingen ifrån Arvika.



Jaså? Det får det bli ändring på tycker jag.

2 Lisa:

skriven

Sv: hihi det är hemligt (: Ändå ingen ifrån Arvika.



Jaså? Det får det bli ändring på tycker jag.

Kommentera här: