667. tjejgrej

You, you you you you you you, I I I I I I I want you!
Kan inte hjälpa det, men jag gillar faktiskt Kelly Clarkson, hon förstår sig på tjejer.
Kanske för att hon är en tjej, haha.
Tjej-relaterings-vänliga texter helt enkelt.

Kelly Clarkson – The Trouble With Love Is
Kelly Clarkson – Behind These Hazel Eyes
Kelly Clarkson – I Want You
Kelly Clarkson – Miss Independent
Kelly Clarkson – Because Of You

Det är en tjejgrej, antar jag.
Jag är ju en sådan, trots allt.
Och jag KAN, faktiskt relatera så jäkla bra till hennes texter..
En tjejs tankar.

Jippi, nu lät hela det här inlägget som "confessions of a fjortis".
Men nu har jag skrivit av mig, och det är den enda anledningen till att den här bloggen ens existerar.

Kommentarer:

1 Niklasstine:

skriven

Good people of togo i was here ok.

2 Linnea:

skriven

What?

Kommentera här: